Bakan Kurum: Böyle bir provokasyon Erzurum’un güzel insanlarına mal edilemez

Haberler May 11, 2023 Yorum Yok

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve İstanbul 1. Bölge Milletvekili Adayı Murat Kurum, Çekmeköy’de Erzurumlular Derneği’ni ziyaret etti. Bakan Kurum’a Çekmeköy Belediye Lideri Ahmet Poyraz eşlik etti.

“Erzurumluların Ömür kalitesini artıracak, kentin Derhal derhal her yerinde 12 millet bahçesi projemize süratle devam ediyoruz”

Bakan Kurum, “Erzurum’a yeni bir tarih, kültür ve yeşil aksı kazandırdık. Kale etrafındaki millet bahçesini İkili Minareli Medrese, ulu Cami ve Narmanlı Mescidinden Hacı Cuma’ya kadar birleştirerek; yeşili ve tarihi buluşturduk. Bu aksın etrafındaki manzara kirliliğini de büsbütün ortadan kaldırdık. Erzurumlu kardeşlerimiz tarihi kent meydanına yine kavuşurken; buraya gelen her konuğumuz, Aka bir meydandan başlayarak adeta bir tarih ve kültür seyahatine çıkacak. Yine Erzurumluların Ömür kalitesini artıracak, kentin Derhal derhal her yerinde 12 millet bahçesi projemize süratle devam ediyoruz. Elhamdülillah bütün bu projelerle; Erzurum’un etrafını, tabiatını koruyor, konutlarını, dükkanlarını yeniliyor; iktisadına, istihdamına katkı sunuyoruz. Zira biz, milletimiz bizden ne isterse onu yapıyor, milletimizin ne Vakit yanında olmamız gerekiyorsa yanlarında Nefes alıyoruz” diye konuştu.

“Bunu Erzurum’a mal etmeye çalışıyorsunuz”

Erzurum’da yaşanan olaya değinen Bakan Kurum, “İstanbul dışında her türlü gelecekte ikbal telaşıyla kentin dışında Tüm kentlere gitmeye çalışanlar kesinlikle ki Erzurum’un bedelini de değerini de bilemezmiş. İşte geçtiğimiz günlerde yaşanan bir olay oldu. Erzurum’da bu Görev sonrasında da Valimizi, Belediye Liderimizi suçlayan orada Erzurumlu kardeşlerimizi suçlayan sözleri gördük. Şayet Erzurum’un tartısını bilmez, Erzurum dışında Erzurum’un insanları dışında oradaki o ulusal uğraş kentinin bedelini, değerini bilmeyip oraya gösteri yapmaya gelirsen işte millet de seni başının üstünde taşımaz. Ve en kıymetlisi de ne biliyor musunuz? Bunu Erzurum’a mal etmeye çalışıyorsunuz. Biz bu olayları tasvip etmiyoruz, gerçek da bulmuyoruz, kime olursa olsun. Katiyetle bu türlü bir provokasyon Erzurum’un hoş beşerlerine mal edilemez. Ve işte Erzurum her Vakit duruşuyla Örnek olmuştur değerli arkadaşlar. fakat siz gidip Erzurum’da gösteri yapmaya çalışırsanız size gösterilen yer dışında Öbür işlerle uğraşmaya çalışırsanız, maalesef ve sonunda da Erzurumlu da size 14 Mayıs’ta gereken yanıtı verir” dedi.